Utóellenőrzés Dunakeszin

2018-08-07 10:05:00   |   Feltöltötte: Petró Katalin

A számvevők megkezdték ellenőrzési megállapításaik megfogalmazását a Dunakeszi Város Önkormányzat belső kontrollrendszere kialakítása és működtetése utóellenőrzésében.

A számvevők az ellenőrzés során tett megállapításaikat számvevői munkaanyagban foglalják össze. Az ellenőrzés jelenlegi szakaszában az önkormányzat által megküldött dokumentumok számbavétele, az ellenőrzési bizonyítékok megszerzése, dokumentálása, azok ellenőrzése, értékelése folyik.


A számvevők feladata az, hogy a rendelkezésre bocsátott dokumentumok értékelésével és minősítésével szakmailag megalapozott megállapításokat tegyenek annak érdekében, hogy a jelentéstervezet objektív képet mutasson a Dunakeszi Város Önkormányzat által készített és az ÁSZ által elfogadott intézkedési tervben foglalt feladatok végrehajtásáról.

 

 

Az utóellenőrzéshez Dunakeszi Város Önkormányzat az adatszolgáltatásra biztosított határidőben az Állami Számvevőszék rendelkezésére bocsátotta a dokumentumokat. A dokumentumok kiértékelése folyamatban van, melyek alapján a számvevők megfogalmazzák ellenőrzési megállapításaikat és levonják a következtetéseket. A számvevők felé elvárás a célratartottság, a teljeskörűség és pontosság, megállapításaik dokumentumokkal történő alátámasztása, az ellenőrzés során felhasznált dokumentumok áttekinthető rendszerezése, melyek biztosítják a következtetések helytállóságát és megalapozotttságát.

 

Petró Katalin

ellenőrzésvezető