Elkészültek a számvevő munkaanyagok

2018-06-05 15:00:00   |   Feltöltötte: Lukács Dávid

A jóváhagyott ütemtervnek megfelelően a számvevők elkészítették a megállapításaikat tartalmazó számvevői munkaanyagaikat Dunavarsány Város Önkormányzatának és Kazincbarcika Város Önkormányzatának vonatkozásában.

Az Állami Számvevőszék 2018. első félévi ellenőrzési terve és a jóváhagyott ellenőrzési program alapján 2018. februárjában elindult a Dunavarsány és Kazincbarcika városok önkormányzatainak pénzügyi- és vagyongazdálkodásának ellenőrzése.

 

Az ellenőrzésbe kijelölt számvevők feladata volt, hogy az ellenőrzés során a rendelkezésre bocsátott dokumentumok értékelésével és minősítésével megalapozzák a szakmailag hiteles jelentéstervezetet, hogy az valós képet mutasson a két önkormányzat gazdálkodásának jogszabályi előírásoknak és belső szabályzatoknak való megfelelőségéről, az adósságot keletkeztető ügyeletek szabályszerűségéről, a pénzügyi egyensúlyról, a vagyonnyilvántartásról, a befektetésekről, a felelős tulajdonosi joggyakorlás, és az integritással kapcsolatos rendszer működtetésével kapcsolatban.


A számvevők az ellenőrzési bizonyítékok beérkezését követően elkészítették számvevői munkaanyagaikat, melyek a minőségbiztosítás érdekében „négy szem” elvű felülvizsgálaton és ez alapján elvégzett javításokon esnek át. A számvevők a véglegezett számvevői munkaanyagukat átadás-átvételi eljárás keretében a héten átadják az ellenőrzésvezetőnek.

 

Dr. Timár Balázs
ellenőrzésvezető